Lecserélte jól ismert reklámarcát a KFC – rengetegen kiakadtak.
Trendi, fiatal influencer lépett Sanders ezredes helyébe.
Trendi, fiatal influencer lépett Sanders ezredes helyébe.
Megosztja a követőket a KFC legújabb promóciója, amiben a cég egy trendi, szakállas modellre cserélte régi, öregedő reklámarcát.
A Mirror azt írja: a csapat egy időre virtuális Instagram influencerré változtatta az alapítójukat és kabalájukat. Idős bácsi helyett az ezredes egy menő, őszülő fiatal lett, tetoválásokkal, konditermes képekkel, barátnővel, és kedvenc állattal.
A KFC az új figura bemutatása után megkezdte a fotók feltöltését úgy, mintha Instagram-oldaluk mindig a fiatal, képzeletbeli vállalkozóé lett volna. A képek tanúsága szerint Sanders barátnőjével, egy Dagny nevű virtuális lénnyel, és a saját jetjével utazik, és szeret lovagolni és kondizni. A megszokott influencer-stílusban kommunikál, hashageket használ, olyanokat mint #humble, #grinding, #artistatwork, #gymlife, #beyourbestself és #influencerlife.
A KFC-követők többsége imádja a cég mókás húzását. Egyikük azt mondja: "Na ezért most be is megyek KFC-be."
A támogató hozzászólások mellett olyan is van, akinek nem jön be a marketingfogás:
Fejezzétek ezt be mielőtt a Meki szexi srácot csinál Ronald McDonaldból- írja egy rajongó.
Egy másik felhasználó egyszerűen ezt fűzte az egyik kép alá:
"Hozzátok vissza a régi ezredest."
forrás: szeretlekmagyarorszag.hu