Fogyasztóvédelem hatósági eljárást rendelt el az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) infokommunikációért és fogyasztóvédelemért felelős államtitkára a Malév Ground Handling utasfelvételi gyakorlata miatt - közölte a szaktárca kedden az MTI-vel.
A Kara Ákos által kezdeményezett eljárás oka, hogy sajtóhírek szerint a földi kiszolgáló a repülőtéri szolgáltatásokat - például a repülőtéri becsekkolást - az előzetes tájékoztatásban szereplőnél magasabb áron értékesíti az utasoknak - írták.
A hatósági eljárás során Budapest Főváros Kormányhivatala azt vizsgálja, hogy a földi kiszolgáló reptéri utasfelvételében van-e tisztességtelen vagy megtévesztő gyakorlat. Az ellenőrzés arra is kiterjed, hogy a társaság a díjaknál és az igénybe vehető szolgáltatásoknál az utasoknak szóló előzetes információknak megfelelően jár-e el.